tirsdag 14. april 2015

Gratis konsert med "Meg og kammeraten min"

I samarbeid med Hamar kulturhus arrangerer vi lørdag 25. april kl.13.00 en gratis konsert i Kirsten Flagstad-salen med "Meg og kammeraten min". Gratis billetter kan dere hente i barneavdelingen fra 11. april.

"Meg og kammeraten min" består av rockeveteranene Martin Hagfors (Home Groan) og Håkon Gebhardt (Motorpshyco). De synger om tissetassen, buser, ismer, våte sokker og bestefars nye kjæreste. Her vil det helt klart svinge både for små og store. 
Se hva de skriver på sin egen blogg.

Cover: Erlend Velvin Glosli & Obin Hitraball III

Med sin sprudlende musikalske lekenhet og smarte ordspill fanger «Meg og kammeraten min» ungenes, og de voksnes, oppmerksomhet fra første stund.

De ble løftet frem som nye Knutsen & Ludvigsen da de i 2012 ga ut «Det e’kke bra før det er dårlig». Nå er de ute med sitt nye album «Ostepop» (sluppet februar 2015) som på ny tar med seg ungene inn i en egen verden av historier, sanger, dans og helsebringende tullball.

Plata har høstet strålende kritikker fra norsk presse. «Dagens Næringsliv» gikk så langt som å si at ”det er direkte uansvarlig å ikke introdusere barna dine for «Meg og kammeraten min»”

”...et must for alle småbarnsfamilier” (Adresseavisa – terningkast 5)

”Strålende, stinkende søpplepop” (VG – terningkast 5)

”...gud bedre som det fungerer” (HA- terningkast 5)

Ha det gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar